Isnin, 11 November 2013

Powerbank Rosak?

Assalamualaikum....sapa tau apa itu powerbank??ok,powerbank ni dah mcm keperluan untuk org yg pakai smartphone.Powerbank untuk caj hp kita la...Yela,ko pakai smartphone,online,whtapp,wechat tak hengat dunia then ko nak harap bateri hp ko tahan sampai ke esok?jgn haraplah senah oi.sejam pun dah kong bateri hp kau....lainlah pakai 33 sekupang,seminggu tahan...

Apa aku nak cerita,nak share,disebabkan aku keja kedai hp so aku share pasal benda alah ni la,kalau keja tanam sayur,aku citer ah pasal sayur.haha.cita cita lama yg tak kesampaian.powerbank ni banyak jenis,power dia,design dia,dri yg halus sampai la yg besar mcm kotak pensel aku sek ren dulu.terpulang kita nak pakai yg berapa power..yg mahal ada,yg murah pun ada.

mari kita cerita mcm mana nak jaga dia dgn penuh kasih syg..powerbank pun perlukan ksh syg hokay,ingat hampa ja ka nk syg syg..ada yg beli jenis murah then depa ckp tak tahan lama.act,depends pada org yg jaga benda tu la.alah,kalau hang beli mahai juta juta pun,tak reti jaga,rosak jugak.buwekk.haha.perkara ini terjadi kepada customer aku.dia beli powerbank 20ribu mah,takla murah sgt,rm105 jugak la.yela,power besar maaa...tapi takdalah jenama apa.then dia mai kedai,kata rosak.bukan begitu,so bos aku yg pakar kata,powerbank ni tak boleh kalau kita tak caj dia langsung,dia jadi kong teruih,so dia terus mati..tapi bos aku telah menghidupkan powerbank ala ala mcm doktor hidupkan pesakit guna kejutan elektrik tu.ha lebih kurang la kan..so hiduplah balik dgn izin Nya.

Maka,sila lah caj powerbank anda sentiasa untuk mengelakkan dia mati.Kalau kedai hampa beli dekat,takpalah tu hat beli online tu,pastu takda warranty,tak ke naya kan.ingatkan rosak tapi kita yg tak caj.jgn bagi dia kong,sila caj jugak untuk elakkan dia mati.

So,tiada beza yg mahal atau murah.Bagi aku la..Kalau kita jaga dgn penuh caring,loving,insyaAllah dia ok..haha.kalau tak ok,idk.zzzz..kalau nak beli powerbank,boleh cari aku.kami bukan ambik untung banyak pun,rm20 ja.maila beli,maila...hehe.alolo,beli nah satu.haha.k la,tata.muahhh kat arwah kucing aku.,rindu dia.sob sob..
Powerbank yg mcm style la,ferrari kot then senang jgk sebab dia tunjuk peratus bateri.Lawa kan,sila beli disini.:p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan